01 april, 2007

BoM

Ja, jag ska börja göra en Bok om mig. Eller som det från ursprunget heter Book of Me. Har redan köpt det albumet jag ska ha alla layouterna i. Det blev ett till D-ringalbum från American Crafts (ja, det jag köpte för en vecka sedan...), fast inte i turkost denna gång (turkosa album har F, undrar vilken färg H ska få? Bruna kanske - de är såååå snygga) utan i rött. Rött älskar jag! Å jag har inte bara köpt albumet, jag har också satt in två layouter i det. Den ena har jag redan visat - Mina pojkar (titta neråt) och den andra kommer här:


Flera härliga foton på mina små älsklingar. En rolig idé tyckte jag med ett halvt hjärta där jag satte in en massa foton. Eventuellt att det tillkommer en till layout med den andra halvan av hjärtat sen någon gång.

Suck! Ikväll kräktes F också. Bara att hoppas att han inte har fått magsjuka. Men, det verkar lugnt faktiskt. Han har sovit i tre timmar efter att det hände och när vi går och lägger oss så tänkte vi kolla om han inte kan tänka sig dricka lite välling. Magsjuka tror jag inte att det är. Han har nämligen stoppat i sig otroliga mängder av godis ikväll. Vi snackar massvis! + en fralla och välling på det. Jag tror det beror på det - å hoppas också. Jag vill inte ha mer sjukdom här nu. Dessutom vill jag ju ha mitt Meandi-party i morgon! Nåja, den som lever får se, nu ska jag tömma tvättmaskinen - igen!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...