03 april, 2007

Vilken dag!

1000 aktiviteter känns det som jag/vi har avvecklat, även om det inte var så många. Jag är helt slut i både kropp och huvud.

H har fått ett diplom på babysimmet idag. Det var sista gången på kursen idag och nu väntar 10 gånger till. Det ska bli roligt det också! Helt otroligt egentligen vad en sån liten individ kan göra mycket i vattnet och vad det syns på honom att han njuter av att få plaska runt i 35-gradig värme. Å det gör mamman också för den delen.

Har också försökt röja upp här hemma lite. Mina föräldrar kom nämligen på besök från Umeå ikväll. Ja, de ska stanna till måndag. Vi ska träffas och ha trevligt under påsk. Äta god mat, prata, umgås, spela en del spel och bara ha skoj!

Igår satt jag och scrappade igen, men jag blev inte färdig med min lo. Det är ngt som fattas på den, men jag vet inte vad det är. Den får ligga till sig så länge i väntan på att jag kommer på vad det är. Får väl se till att påbörja ännu en så länge.

I morgon ska det bli underbart varmt och härligt väder igen. Idag har det bara varit 6 grader och det är jag ju inte van vid heller. Det ska ju vara kring 15.

Nåja, mot tvättmaskinen! IGEN!

1 kommentar:

Jag... sa...

Låter mysigt med föräldrarna på besök! Glad påsk på er!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...