25 april, 2007

Konstaterad sjukdom

Så har vi fått det konstaterat. H har fått sin första öroninflammation. Hade blivit mycket förvånad om det inte varit så. Igår kväll skrek han i säkert 1 timme. Ni som känner honom vet att han är en så nöjd bebis som nästan aldrig skriker å igår skrek han i 1 timme, otröstlig! Sen har han vaknat med jämna mellanrum hela natten, haft feber och varit väldigt ledsen. Nu får han penicillin och blir bättre på några dagar, hoppas vi.

Med resten av familjen är det bara bra. Vi njuter för fulla muggar av sommarvärmen som har spridit sig in över vårt land. Nu har vi faktiskt inte mindre än 23 grader. Härligt!

Här har ni våra små älsklingar på bild. Dagsfärska foton.


1 kommentar:

Minimalla sa...

Vilka söta brorsor!
Vad jobbigt med öroninflammation :-(
Min tjej hade det för ett par veckor sen och det var ju helt hemskt att försöka få i henne penicillinet (läs tortera ;-) ).

Vad kul att du gillar min blogg förresten, jag blir sååå glad!
Jag tycker att det är kul att du också bloggar om familjelivet utöver scrappingen, sånt ger lite guldkant på bloggen tycker jag :-).

Ha det gott!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...