01 april, 2007

Låt pengarna rulla!

Sådärja! Nu har jag haft mitt meandi-party. Så roligt, så fina kläder, så dyrt! Skulle lätt kunna bränna flera tusenlappar. Nu slutade summan på 1430:- efter alla rabatter man får som värdinna. Meeen, jag har ett problem, köpte denna klänning. Det är den som jag suktat efter sedan jag bestämde mig för att ha detta partyt. Till klänningen köpte jag de vita knickersen (se nedan), men nu vill jag har råd från er (börjar nämligen vackla). Ska jag istället ta de bruna, eller vad tror ni? Tips emottages tacksamt! Svara här i bloggen under kommentarer, eller varför inte på familjeliv . Fy, vilken vånda jag kan få av sånt här! Provade inte ens de bruna när hon var här (för då var jag väl så säker på att vita var det enda jag ville ha) så jag vet inte hur det blir, men hur praktiskt är egentligen vitt när man har småbarn (tänk sitta i sandlådan, hålla smutsigt barn i knäet, mata med maträtter innehållande tomater etc., rulla runt i gräset osv.)? Dessutom sa en av mina gäster att de är lite genomskinliga... Fast jag gillar ju vitt också. *svårt*
Ja, sen köpte jag en del till barnen också, bland annat en molnen-tröja till H, kaniner bebis till H, ett par orangea shorts till F, ett linne med bilar på till F, en traktor-t-shirt till F och en rosa Manga-tröja också den till F. Fick två solhattar eftersom jag var värdinna och dessutom sprängde 800kronors-vallen.

2 kommentarer:

Jo sa...

Det är antingen eller som gäller? Hmmm...svårt! Gillar vita byxor... fast gillar brunt oxå!! Jag hade nog faktiskt tagit de bruna. För visst är det lite brunt i tunikan? Är glad att det inte är jag som ska bestämma mig.... *fniss*

Anonym sa...

Jag tycker de bruna byxorna! :-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...