29 april, 2007

Ska det vara så här?

Inte ett spår av någon magsjuka hos mig. Inte än iallafall. Fast snart blåser jag faktiskt faran över om jag ska vara ärlig. Idag har F varit ganska pigg, allt han har ätit har stannat där det ska. Jag däremot har mått dåligt de senaste två dagarna kan jag säga. I natt vaknade jag av en febertopp! Som tur var hade jag tagit alvedon innan. Har haft värk i hela kroppen och lite nästäppa har jag också. Det är först nu ikväll som jag åter känner att jag orkar vara uppe längre stunder. Trist att det då snart är slut på de båda CC:arna.

Hur som helst så har jag gjort en layout till Hobbyhusets CC. Här kommer den:


Det är F som tycker det är så intressant att plocka grus på vår garageinfart. Här har jag använt papper från Basic Grey, monogrambokstäverna är också därifrån. Har också en fotoram från Autumn Leaves på fotot. Har även doodlat en del runt de mönstrade papperen och runt hela lo:n. Har också sandpapprat fotot i kanten för att få det att komma i fokus.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...