20 april, 2007

En massa saker bara...

Några dagar sedan jag skrev är det nu. Har varit en rätt intensiv vecka, ja, för att vara hemma har det varit det. Minst en aktivitet per dag utöver det vanliga är intensivt. Så då förstår ni att det egentligen inte är så mycket att göra.

Igår var vi till BVC för att ta 6-månaderssprutan på H. Han tyckte minnsann inte alls om att bli stucken, men det gick snabbt över, som tur var. Dock så var han väldigt gnällig igår kväll och idag har han blivit lite småsnuvig. F är också lite småsnuvig. Ja, så det är så vi har det...

I onsdags var vi till banken och gick igenom alla våra enorma tillgångar + vi tilltänkta pension. Vilken djungel det är så fort man ska spara något i fonder. Det finns ju de fonder som går upp lite, ja, väldigt lite, alltså inga riskfonder, men det är ju inte jättespännande. Nu har jag lite sparpengar i en fond där det är 10% risk, 90% säkerhet. Vill ju inte förlora för mycket pengar om det skulle gå åt skogen, men samtidigt vill jag ju kunna få ihop lite mer än vad pengarna i vanliga Likviditetsfonden gör. You see the problem!

Igår kväll fick jag scrappa helt själv. Det var bara jag och F hemma och han låg och sov. Hann med att bli färdig med bidraget till Hobbyhuset som jag hade börjat på för ngr dagar sedan. Sen hittade jag en tävling på Minneskatten också, den är också färdig. Tyvärr vet jag inte om jag får lägga upp dem här förrän tävligen är avgjord.

Hur som helst så började jag på en till layout. Skissen är från och här kommer min lo.

Handlar om en utflykt vi gjorde en helt vanlig söndag. Solen sken och vi grillade korv och hade det mysigt. Fler sådana dagar!

2 kommentarer:

Jo sa...

Snygg! Riktigt "Marajjahig"!! :-D

Karoline Sigoldson sa...

Jättefin LO!:-) Gillade speciellt hur du gjort med texten...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...