23 april, 2007

För er kännedom!

Satt och tittade lite på Titanic igår. Vilka flashbacks jag fick från då den kom på bio. Vet att jag var och såg den två gånger på bio och sen har jag ju sett den otaliga gånger på video också. Verkligen en jättebra film! Å till filmen var jag ju bara så sugen på något att äta. Blev lite...

...sallad med fetaost, tomat, röd lök och till det lite citronolivolja. Bara gott!

Idag har vi varit på Öppna Förskolan i grannbyn. F fick leka lite och H var mest missnöjd hela tiden. Fick honom att sova, men alla andra barn bara väckte honom hela tiden. Trodde verkligen jag skulle få spelet på det... Räknade till 10 många gånger. Kan tillägga att det var ordentligt jobbigt att få honom att somna här hemma sen. Men, nu sover båda trollen. F gick själv och la sig och han hamnade här.


Ser ju inte direkt jättebekvämt ut, men sover som en stock gör han!

Har dessutom hämtat ut ett paket från käre pappa idag. Fick pengar att köpa något till mig själv. Vet inte riktigt vad det ska bli, behöver både kläder och scrapprodukter. Ja, vi får se vad det blir! Till mig själv ska det iaf vara!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ok, jag testar...

Minimalla sa...

Men hjälp vad hungrig jag blev nu. Salladen ser ju sååå god ut... för att inte tala om tårtan längre ner. Mums!

Jo sa...

Nämen sicken liten going...! Tänk att de kan somna varsohelst hursomhelst...*ler*

Citron...är det gott det? Kanske ska testa!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...