12 april, 2007

Jag är tillbaka!

Har haft en lite tråkig period. Inte haft lust att skriva i bloggen helt enkelt, tyvärr. Å det är tråkigt nu, eftersom jag kände att jag hade kommit in i ett trevligt stim av inlägg och att jag hade kommit in i själva skrivandet. För, för er som vet så har jag faktistk haft en blogg tidigare, eller haft, jag har fortfarande faktiskt, men det senaste som skrevs i den var nog att jag mådde illa för att jag var gravid - det är ett tag sedan nu.

Hur som helst så har påsken passerat, mina föräldrar + syster och hennes pojkvän har återvänt till de norrländska skogarna. Ledighet har förbytts i vanlig vardag igen och sambon har därmed återvänt till jobbet. *trist!* Fast det är jag nog inte ensam om att tycka...

Under påsken har jag knappt scrappat alls. Har två layouter här nu som jag inte visat, den ena Bilstolen hade jag nästintill färdigställt innan påsk, nu kommer den här.


Den andra gjorde jag igår kväll, ja, förutom lite som jag suttit och knåpat med nu, här är den.

Nu ska jag faktiskt känna efter om jag inte har lite mer inspiration till att scrappa mer. *hoppas*

1 kommentar:

Claudia79 sa...

Åh, de ser jättefina ut!!!:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...