30 april, 2007

Mysa i mammas famn

Här är min scraplift av en layout på Papp & Scrap. Det är återigen en tävling jag valt att vara med i. Känns som om tävlingar & utmaningar är det enda som får igång mig nu.


Har använt mig av Sassafrasslass (mitt absoluta favoritpapper just nu), filtthickers, Heidi Swapp-blomma, bling från Bohemia, chalk + att jag sandpapprat kortet i kanten och doodlat (vilket jag case:at från en av Annika5064:s layouter. Hoppas att det var ok, Annika! Älskar ju din doodling (ja, å dina layouter också för den delen!)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Klart det är ok för mig, vet du väl; är ju big fan of dina layouter, så jag blir bara smickrad! Kanske inte får skriva så, men skitsnygga är de i alla fall!
Kram
Annika

Anonym sa...

Haha, menade att man kanske inte får skriva SKITSNYGG, men det gjorde jag ändå...för de är ju det!
Kram

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...