22 april, 2007

Minneskattens tävling

Kom ju just på att jag får visa den här layouten också. Det är den som deltar i Minneskattens tävling som jag skrivit om tidigare. Är faktiskt nöjd med nästan det mesta på den. Det är bara titeln som känns, inte malplacerad, men lite "utanför" i stil, om ni förstår vad jag menar. Vet egentligen inte vad jag hellre hade haft för bokstäver eller så, men men... I övrigt är jag supernöjd! Den handlar iallafall om F när ha bakar pepparkakor i julas. Då sa han "Pippakaaakan" om pepperkakor och senare en kväll när vi var uppe hos barnens farmor och farfar så sa F "Faffa pippa kaaakan" och menade då att farfar skulle äta en pepparkaka. Det är så roligt med barn!


2 kommentarer:

Anonym sa...

mysig lo.

Anonym sa...

Fniss vilken härlig LO gillar hur du skurit ut blomman från BG pappret:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...