02 april, 2007

Äntligen bestämt!

Jag har bestämt mig, det blir både bruna och vita och är det sen så att ngt par av dem inte passar så får jag väl helt enkelt skicka tillbaka dem. Vill nämligen ha klännigen på Hs dop som vi ska ha i sommar och då vill jag ha de vita under. Sen vill jag ju även kunna ha den vid andra, kanske lite mindre festliga tillfällen där det helt enkelt lättare skitas ner och då använda de bruna. Ja, jag hoppas att det blir bra! Igår fick jag dessutom vånda vad gäller färgen på klänningen. Den finns ju i rosa också, men jag har bestämt mig för en blå nu och då får det vara så.

Har varit på spinning idag också. Snacka om att jag blev helt slut i rutan. Det var skitjobbigt! Men, sen har jag ju inte varit där på någon vecka nu så det är kanske det som tar ut sin rätt. Undrar förresten om jag ids masa mig iväg på VV-mötet i morgon. Här har det fuskats alldeles enormt mycket denna veckan och jag tror inte jag gått ner ett gram. Snarare upp... Fast, jag har ändå varit duktig. Totalt minus 11 kg ju! Å det känns i kroppen ska jag säga. Nu är det bara 20 kilo kvar.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...