29 januari, 2008

Kaaaatjiiing!

Jag har gjort ett altrat projekt nu till dt-ansökan (DT=designteam). Jag är så glad för jag är också så nöjd. Å det är faktiskt det viktigaste! Det är en sak som jag länge funderat på att altra och nu så äntligen blev det av. Återstår bara att skriva lite om sig själv och det brukar ju aldrig vara något större problem att göra det.

Har bakat en massa bröd idag. Också så himla skönt att få tummen ur att göra det någongång. Annars brukar det också mest bli liggandes (planerna på bak alltså ;-) ). Finns så många andra roliga saker att göra på kvällarna. Scrappa till exempel. Men, idag passade jag på när sambon också var hemma. Ganska bra att ha någon till som kan kolla till barnen ibland om man står med en plåt på väg ut ur ugnen.

Slutligen så har jag också scrappat klart en layout till SWE som jag också är nöjd med. Jag blir faktiskt rätt nöjd med det mesta jag gör nuförtiden. Det är nytt! Det känns bra! Jag är bra! Wow, lite ego-boost sent en tisdagskväll. Det gör gott! Nu ska jag röja i min pysselvrå.

3 kommentarer:

Minimalla sa...

Hurra för dig!!! Visst är det kul om någan annan tycker man gör fina saker, men ännu roligare är det ju att kunna berömma sig själv. Sånt borde vi nog alla bli bättre på.
Kram!

Anonym sa...

Japp, du är bra! Du gör skitfina saker och det är gott att kunna få säga det högt ibland! Kram
Annika

Anonym sa...

Aha! Tack! Var ju bara tvungen att titta in och testa om jag klarade av att kommentera! Det gick bra! : ) Åsså fick jag ju se en massa fina saker på köpet! : ) /Mazzy

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...