18 januari, 2008

Weekendresa mott norr!

I helgen åker jag och x antal tjejer/kvinnor till Kolmården. Vi ska bo på Vildmarkshotellet. Vi ska ha roligt, titta på nya Me&I-kollektionen, äta gott, umgås och, ja, bara ha det trevligt. Avundsjuk? Hihi, ni får vänta till den 8/2 innan ni får se kläderna. :-)

Så länge får ni hålla till godo med två av mina layouter som jag gjort den gångna veckan. Har använt material från mitt månadskit när jag har skapat dessa. Ja, faktiskt bara från dem, om jag bortser från den röda akrylfärgen på den första. Älskar de gröna, sköna blommorna. Annorlunda och härliga!

En något lite sur F, så som det kan vara lite då och då när man är tre år (och för all del annars också iofs). Detta är Fs lite trots-sura min.


F fick skidor i julklapp som jag skrivit tidigare. Här är en layout om när han första gången skulle bege sig ut på dem. Halt, men stabilt! Så länge det var plant, när det började slutta ens bara yttepyttelite så ramlade han på rumpan många gånger. Det frestade hans tålamod mycket, men han var ack så duktig lilla plutten.

3 kommentarer:

Minimalla sa...

Nä men då befinner du dig ju i mina hemtrakter i helgen (norrköping). Hoppas ni har trevlig och inte blåser bort i stormen.

Jättesnygga LOs förresten! Som vanligt :)
kram!

Anonym sa...

Åh, vilka fina nya layouter du lagt upp! Visste väl att jag gjorde ett toppval till swescrapbook!!! *ler*
Önskar dig en trevlig helg i Kolmården!
Annika

Jag... sa...

Härliga alster!
Hoppas ni haft det supertrevligt i helgen!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...