26 januari, 2008

Söka DT-plats

Blev så glad när jag läste att Scrapaddicted söker ny dt. Det ska jag söka! Har suttit ner nu och scrappat i 30 minuter, en helt ny layout som ska med i min ansökan. Bara litet jobbigt att jag skar mig på ett putspapper, blev lite väl mkt enhendsjobb ett tag, men det går över. Kan visst skada sig på allt möjligt här i världen. Ja, sen har jag valt ut den layout som jag den senaste månaden är mest nöjd med. Återstår altered, kort och den där berättelsen om mig och varför jag vill bli dt.

Huuh, vilken dag det varit idag. F och H har härjat runt som bara den. Vi var ute lite på förmiddagen, men regnet fullkomligt öste ner så vi gick faktiskt in. Märktes sen att det inte var tillräckligt lång tid utomhus. För lite plats i huset... ;-) F sprang och ramlade rätt in i en av deras småstolar så han slog upp ett jack bakom örat. Fick panik innan jag sett hur djupt det var. Fick inte ens kolla först och när blodet började komma visste jag inte vad som hade hänt. Ingen bil hemma heller. Som tur var så var det inte djupt, jag fick tillslut titta och slutligen tvätta upp det och sätta på det psykologiska plåstret (ja, det hade slutat blöda, men säg det till en 3-åring). När plåstret suttit i en sisådär 10 minuter ville han inte ha det längre så det plockades bort, sen var det fullt ös igen.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...