09 januari, 2008

Gaaaah!

Skulle precis sätta mig ner och scanna av mitt senaste bidrag till swescrapbook, men det blev dessvärre inget av det. F har nämligen varit här inne i datarummet/scraprummet och målat med diverse olika pennor på HELA layouten, på fotot, på dekorationerna, på allt, precis allt. *morr* En av pennorna hade han också helt sonika lämnat utan kork på bordet. Kan inte vara arg på honom, men på ansvarig här hemma som inte har haft koll på vart F har varit. Trist och tråkigt när jag verkligen var kanonnöjd med det bidraget. Har inget till sånt papper i exakt den kulören, vilket det verkligen måste vara för att passa så bra som det gjorde. Å ni vet väl hur svårt det är om man varit nöjd med ngt och sedan inte kan göra samma igen, då blir det ju bara en halvblesyr. Så, ja, vad ska jag göra? Det blir nog en tur till Växjö på fredag för att se om jag kan få håll på ett sånt papper. Tveksam om de har ett, men jag måste ju ge det ett försök iallafall.

*morrar vidare mot ett stökigt kök*

2 kommentarer:

Cecilia sa...

Hittade hit via Swe. Många härliga layouter att inspireras av!
Kommer gärna åter.

bitte71 sa...

Känner igen det där tyvärr: har en liten konstnär härhemma också - verkligen trist när man blir nöjd med det man gjort dessutom:-(

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...