21 januari, 2008

Första på swe



Mina första layouter blev idag publicerade på swe. Fick uppdraget att jobba efter en skiss, vilket jag älskar. Blev verkligen nöjd med båda två. Omedvetet är det faktiskt att de blev så pass lika i upplägget (trots att jag arbetade efter samma skiss), det var nämligen först meningen att jag skulle ha layouten J till en annan grej, men så passade det till slut inte till det så då blev det som det blev. :-) Också ett bevis för att bara för att skissen visar ett foto på bilden så behöver det inte betyda att det ska vara det.

Å, ja. Det har varit en helt underbar helg i Kolmården. Jag säger bara ett ord! Wow!

2 kommentarer:

annazara sa...

du har blivit utmanad! kika i min blogg /AnnaZara

Erica sa...

Grattis till första bidraget i Swe-bloggen! Din höst-lo är fantastiskt fin! Och den andra också så klart :-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...