17 januari, 2008

Utmärkelse å lite nytt

Har fått en så fin utmärkelse från både Pylle och Minimalla .



Blev glad över att jag skänker sån glädje runt om i bloggvärlden med min lilla blogg. Nu är det meningen att jag ska skicka denna vidare till mina favoritbloggare, men jag tror de flesta nog redan har fått denna så jag låter er som står på min bloggrundelista och andra ta för er av den helt enkelt. Ni är alla stor inspiration för mig.

Sen så har jag scrappat lite nytt också. Som, hör och häpna inte är till swe. Here it goes!

En layout om när H lärde sig att stå på alla fyra. Kort här efter så kröp han som om han aldrig gjort annat. :-)

Julkort 2007 helt enkelt. Nästan allt material är från Studio Calico.

2 kommentarer:

Åsa (asali) sa...

Jag ser att du redan fått en utmärkelse, men det struntar jag i =)
Här kommer en till iaf. Jag kikar in hos dig varje dag o inspireras av allt du gör!
Kram

Hanna sa...

Vilka fina Lo:er! Särskilt den översta tyckte jag var underbar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...