22 januari, 2008

Ny dag - ny layout på swe!

Såg att en till av mina layouter blivit utlagd på swe idag så då lägger jag såklart upp den på min blogg också. Vi fick i uppdrag att arbeta med knappar, band och garn på våra alster och här är mitt.

Å den här förkylningen vill inte lindras. Är hur täppt som helst i näsan. Riktigt jobbigt är det och inte finns direkt orken till att scrappa något heller. Har värk i kroppen med. Hoppas det ger med sig till i morgon, eller åtminstone lite. Det är ju babysim! *vill*

4 kommentarer:

Erica sa...

Wow, skiiiitsnygg! Din absolut snyggaste tror jag!

kram

Anonym sa...

Såg denna sötnos på Swescrapbook, gillade ditt upplägg jätte mycket. Det finns en viss liftvarning om det är ok.Krya på dej så tråkigt med envetnba förkylningar.
Kram Aase

Minimalla sa...

Åååh så fin! Så enkel och stilren. Åh vad jag gillar den!

Anna/Augusti_73 sa...

Den här är superb!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...