26 januari, 2008

Vad händer med vårt klimat?

Är det här verkligen så det ska vara kl. 00:45 en januarinatt? Jag undrar vad som har skett med vårt klimat egentligen? Helt otroligt konstigt väder är det iaf. Samtidigt som jag tog den här bilden så vräkte regnet ner likt ett oktoberregn.

Idagens regnrusk klädde jag på pojkarna och mig själv med allt regntätt vi äger och har och ändå kändes det som om jag var genomblöt när vi skulle gå in. Hur som helst så köpte jag årets första tulpanbukett. Jag hjärta tulpaner! Å så en ginst i också så att det doftar ännu godare. Mmmm!

Var bara tvungen att scrappa det här fotot på bröderna. Det är taget i bilen på väg hem från Umeå efter jul- och nyårsfirandet där.


Å den här layouten är om min prins H. En gammal layout som jag gjorde till Utmaningsresan, men som jag aldrig skickade in. Jag gjorde ett nytt bidrag till den veckans utmaning istället som jag blev mer nöjd med.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...