10 januari, 2008

Ääääntliiiigen!

Gert Fylking-mässigt utropar jag idag samma ord som han en gång myntade, Äntligen! Ja, äntligen kom mitt kit från Studio calico. Inte för att jag har väntat särskilt länge, men väntan är alltid lång ändå. Superduperfina saker var det med iaf. Det ska scrappas mkt av det kan ni tro. Jag förstår inte hur billigt det kan vara att beställa från USA, å då var ändå nästan 1/3 av priset frakt. Då är ju sakerna ännu billigare. Min plånbok skulle nog inte må bra om jag bodde där eller om jag var på resa där...

Ägnade kvällen igår åt att försöka rädda min layout som jag skrev om innan, men det gick inte. Beställde istället 70 bazzill från Pappersbiten. Nåt av de papprena ska väl passa kanske... ;-)

Näehä, nu ska jag kolla lite på alla fotoutskrifter jag just gjort till ett lite hemligt projekt. Å sen får vi se om jag orkar börja scrappa eller om jag lämnar det tills i morgon istället.

1 kommentar:

bitte71 sa...

Ja visst var det fint? Tyckte det var lite piffigt med den där sidan ur ett lexikon som de skickat med:-D Konstigt att jag fick mitt redan den 8/1 då? Jaja, det var ju inte speciellt lång väntetid iaf för någon av oss:-D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...