11 januari, 2008

Inte visad, eller?


Nej, jag tror inte att ni sett den här tidigare. Gjorde den ett tag innan jul när jag var inne i stimmet med att använda mönstrat papper som bakgrund. Känner nu när jag ser den här layouten att jag saknar det. Måste göra fler layouter med mönstrat som bakgrund. Det blir så fint och ramar in mer på nåt vis. Tycker jag nu, kanske är bäst att tillägga. Det fanns en tid i början av min scrapparkarriär när mönstrat papper lyste med sin frånvaro. Det har jag flera exempel på. Dock inget jag visar här och nu. Återkommer kanske till det som någon slags utmaning. F har iaf plockat en näckros som han så fint ska ge till mig. Plutten! :-p

Sitter precis och skapar för Swescrapbook. Det mesta skapas faktiskt dit just nu. Men, jag fick ju mit Calico-kit igår och det har jag börjat fundera lite mer på hur jag ska använda. Det var ju så enormt mycket fina saker. Rekomenderar varmt att bli medlem där och prenumenera på kit. Ungefär 300 kronor inklusive frakt och allt sånt. Kiten innehåller massa fint. Titta bara!

Har återställt den förstörda layouten också. Fick hem alla mina 70 papper, eller hur många det nu var, som jag beställde från Pappersbiten. Tack så mkt för den snabba servicen, Sanna. Tror nog att jag beställde nästan alla orangea papper som fanns i hennes butik och jag fick det jag ville + en massa annat finfint. Sambons kommentar när jag öppnade paketet idag var: "Så stort paket för ett papper!?". "Ja, det är väl klart, jag beställer ju inte bara ett papper heller". Det blir dyrt i längden. Men, nu har jag ett ordentligt basförråd på Bazzill igen, det började nämligen tryta. Beställde en massa roliga färger också som jag inte haft tidigare. Ska bli extra skoj att sätta tänderna, ehuumm skärmaskinen menar jag såklart, i dem.

2 kommentarer:

MissMian sa...

Vasd fin LO!!!
Här är en till som har enorm brist på cardstock just nu men ska på scrapträff den 2-3 feb och väntar tills dess!

Marie sa...

åh vilken härlig LO!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...