24 januari, 2008

PS sucks sometimes

Nästan hela kvällen igår höll jag på med min nya header. Trots att det fanns tydliga och klara instruktioner på Moderskeppet så fixade sig inte allt på en gång. Vet inte hur många ggr jag fick testa att flytta texten jag skrev innan det gick som det skulle. Ååå, bara en massa lager hit och lager dit. Lagret är låst! Bah, som att det är tyckte jag. Men, till slut blev det ok. Fick inte texten exkat dit jag ville, men nu får det vara så där ett tag.

Idag skulle jag så testa tipset från Mikaelas fotofredag på swe. Pyttsan att det blev bra. Inte alls. Jag gjorde säkert fel, eller så är det just det att barnen är vakna och uppe och också vill vara med som gör att jag inte lyckas. Hade tänkt lägga ut en före-och en efterbild, men det blir nada av det. Får helt enkelt ge det ett nytt försök när barnen sover, om jag nu orkar lyssna på det där sprakande ljudet igen.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...