01 februari, 2008

Lite om mycket

Igår skrev jag ett långt inlägg som bara försvann ut i cyberrymden. Å då klockan var långt över läggdags så orkade jag inte skriva om det... kommer nu istället. Fast i något förkortad version. Nu har jag båda barnen vakna och datorn står i min scraphörna och ja... jag har inte röjt upp sen igår så alla mina alfabet + diverse olika dekos ligger huller om buller här. Igår fick jag ytterligare en layout scrappad till SWE. Det är verkligen såå roligt med utmaningar. Å jag blir dessutom så nöjd med vad jag gör. Det är roligt det också! Det är inget av det som känns som ett måste, eftersom jag själv väljer vad jag vill göra. Underbart!

I onsdags så gick jag till viktväktarna igen. Vet inte vilken gång i ordningen det är. Försöken har varit otaliga och jag har bara lyckats nästan fullt ut en gång och det var innan jag blev gravid med F. Då gick jag ner 12 kg och hade faktiskt bara fem kg kvar till målvikt. Men, jag blev gravid istället då. ;-) Nu har jag 25 kg kvar till målvikt. Mitt mål nu är att först och främst komma in i vv-tänket igen och sedan att gå ner 10-15 kg till midsommar. Kan gå!

Mitt lilla SWE-projekt filefoldern blev också publicerad häromdagen. Lägger in lite av det här för er också. Har inte känt mig helt nöjd med den än. Gjorde t.o.m om några sidor dagen innan den skulle skickas in. Det är första gången jag scrappar ett minialbum så orutinen har kanske gjort sitt till. Får helt enkelt öva lite. :-D Albumet är om min 30-årsdag.





3 kommentarer:

JEN sa...

Åh din filefolder är så fin så FIN!! Och HEJJA på dig, som är duktig och går till VV! Jag borde gå dit igen, jag med... funkar ju!! Ha en bra fortsatt helg! *kram* /Jen

SasSa sa...

Åh jag tyckte detta var såå snyggt på SWE. Härliga färger och snygga dekorationer. Gillar din stil tjejen!
Ha en fortsatt trevlig helg.
Kram SasSa- floowermail

GomollDesign sa...

Fabulous project - LOVE it!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...