11 februari, 2008

Mitt andra kit är här! Tjohoooo!

Här ska scrappas så småningom. Är lite mkt just nu, men tids nog ska jag nog ha tid för scrappingen igen. Just nu känns det som att jag sitter ner när jag äter och de få ggr jag kollar min mail/loggar in på bloggen typ. Det går i ett. Men, kul är det. Roligare det än att bara sitta av sin tid... ;-)

Här är iaf mitt andra kit från Studio Calico samt ett add-on som jag bara inte kunde låta bli när de bjöd på 10 dollars. :-D

Månadskit
Månadskit
Månadskit Add-on!

6 kommentarer:

Unknown sa...

Åh, så fina saker! Förstår att du inte kunde låta bli add-on:en :)

Vad får du ge för ett månadspaket (utan add-on) inkl frakt? Jag har iofs precis gått med i "the nook"s månadspaket, men lite längre fram tänker jag nog prova andra :)

Anna/Augusti_73 sa...

Vilket härligt kit! Ser fram emot att få se vad du skapar!

Erica sa...

Fina grejer!
Jag undrar också vad du får betala för varje paket all inkl.

Anonym sa...

Åh, man blir sugen... :)

fraise sa...

Wowzer!! Vilka grejer du fått!! Ååh- nu har jag varit sugen på kit länge länge, så det är nog dags att slå till snart! :-) Ska bli kul att se vad du skapar. Du gör så mkt fint! :-)

JEN sa...

Härligt med kit! Mitt 3e ordinarie är på väg nu från Paperposies, meeeen de har ju hittills fastnat i tullen varenda gång, såååå jag funderar allvarligt på att byta nu. Antingen till "ditt" eller Nook... *hmmm*
Kram! Är också nyfiken på vad som kommer skapas ;-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...