15 februari, 2008

Lite aktuell info...

Igår var jag med på Radio Kronoberg , om ni vill lyssna så är det ungefär 5-10 minuter från slutet. Kunde verkligen ingen fråga, eller ja, den med vallmon kunde jag också, men där var min motståndare så snabb... :-)

Å idag har vi varit och köpt färg. Ska måla om väggarna på vår lilla toalett. Enligt min käre sambo ska den bli bebisblå, men enligt mig är det turkosblått, lite mer åt blått... Fint ska det bli. Å sen ngn gång när vi har råd ska vi byta ut toalettstol och tvättställ också mot vitt. Det är just nu turkosgrööönt. Jättefint! Not! Ska också riva ner det urgamla, 80-talsbadrumsskåpet som sitter där och ersätta med en enkel spegel och en liten hylla i glas eller nåt annat som ska sitta under. Tre av väggarna ska målas i råvitt och en i den där bebisblåa kulören... ;-)

Ingen ny layuot att visa. Har legat väldigt lågt med detta nu ett tag då det har varit mycket med den nya Me&I-kollektionen. Många visningar och fler blir det. Verkligen kanonskoj!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...