16 februari, 2008

Vilken skaparglädje

Faktiskt så har jag scrappat. Ibland bara kommer jag in i ett flow och blir så nöjd med allt jag gör, även om det kan kännas segt i början efter att jag varit inne i en liten svacka. Dock går det ju inte bara att låta underbara kit från SC ligga. Så, 1½ layout med material från dem samt resten gammalt bjäffs som jag också har satt mig för att använda.

Tyvärr föll jag för AC Thickers giggles idag på Tiimari. Ljusblå och typ vita å ujujuj så vackra små skapelser. Längtar tills jag hittar det perfekta alstret att använda dem till.

Nähäpp, mot sängen, i morgon ska här målas och fejjas i mängder. Hoppas barnen är på gott humör för den sortens aktiviteter också. :-) Å, jag vill fortfarande ha in åsikter om mitt förra inlägg, vad kan det bero på? Vad ska jag göra osv!?

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...