16 februari, 2008

Mitt flow - resultatet

Målat tre av väggarna på toaletten idag. Två varv på varje. I morgon ska jag se om jag hinner måla den blå färgen ett varv på morgonen och ett på kvällen. Har två visningar i morgon också så det kan bli tight med tid.

Haha! Snacka om att jag är orutinerad overlayanvändare. Fotade två av de layouterna jag gjorde igår i mitt flow och de har båda två sådana där hambly overlays å min tröja reflekterar i dem. Ojojoj! Men, jag lägger ut dem här ändå så att ni får se och sedan ska jag fota om dem, utan tröja direkt i bilden...

Vår äldste son älskar bullar. Många barn gör det så det är ju inget konstigt med det iofs. Här är en av de layouter där man kan se min tröja i overlayen.

"J:et" i pojke syns lite dåligt. Annars är detta min första layout som jag använder grungeboard på. Himla smidigt material! Fick dock veta idag att det inte är syrafritt. :-o Man ska måla med typ akrylfärg eller liknande på båda sidor för att det ska bli syrafritt. Får se om jag ids ta bort den och göra det. Eller ids och ids, det handlar inte om ork, det handlar om om det öht GÅR. Har ju använt lim! *morr*

Ser ni tröjan? Detta är en case av en tjej inne på Studio Calico, Scarlet Namvong heter hon och ni kan se hennes original här .

Ja, jag lovade att jag skulle lägga in en bättre bild på vår lille guldlock när jag fotat av den och nu har jag fixat det. Här är den, betydligt bättre i färgerna än innan faktiskt.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, jag ser att du fick swirlsen i ditt paket, avundsjuk...jag fick änglavingar och siffror!

som vanligt underbara layouter! Kram
Annika

Jenny sa...

Supersnygga! Snöpojke var sååå fin!

Anna/Augusti_73 sa...

Superfina layouter!!!
Och ja, det är ett helsike att fota LOs med overlays på, alltid blänker det nånstans.

(Favvis)Maria sa...

Så många fina LO:er du ahr skapat!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...