05 februari, 2008

Förtroende!

Har än en gång fått förtroendet att handla papper till Liten och Stor (ja, som Öf fast i kyrkans regi). Där scrappar vi i mån av tid och så. Barnen är ju med så för mig blir det inte mycket ro att sitta ner och skapa, men det är roligt att bara sitta ner och prata med de andra mammorna (!) och hjälpa dem med deras frågor. Nu i vår har jag faktiskt tänkt satsa mer på att göra altrade projekt av olika slag. Fick lite blodad tand efter min scrapkassa (pekar neråt). Mmm, sen har jag skapat en layout till Stellas skisstävling. Slängde (ja, det var verkligen så... kom på att det var sista dagen kl. 22 i söndagskväll...) ihop ett bidrag, fick lov att scanna det :-( och sedan skickade jag in det kl. 23:50. Sent, men ändock i tid! Här är det!

1 kommentar:

Marie sa...

åh vilken fin LO!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...