02 februari, 2008

Kursen avklarad

Skulle ju egentligen ha haft en kurs innan jul, men natten mot den lördagen som det skulle ha gått av stapeln så fick F vinterkräksjukan så då ville jag ju inte bjuda in någon hem hit. För det var här hemma det var meningen att jag skulle ha kursen. Eller kurs och kurs, men ett litet intro kanske jag kan kalla det. Gratis också. Nu blev det idag istället och det var sååå roligt att bara sitta ner och prata om sin underbara hobby för personer som också vill hålla på med detta. Wow! När det blir ny vecka ska jag ringa till vuxenskolan för att höra vad man behöver göra och vad som krävs för att starta en kurs på riktigt för intresset verkar iaf finnas här ute i skogen. Satt och skrev ner namn på personer som tidigare visat sitt intresse och det blev då ett 10-tal iaf. Vore så skoj om det kunde gå i lås!

Ja, annars så har jag inga nya alster att visa. Jag har skapat nytt till dt-ansökan och en massa nytt till SWE. Men, de får jag ju inte visa ännu. Det blir nog tid för de också tids nog.

Hoppas ni har en supertrevlig lördagskväll. Själv har jag tittat på "Göta Kanal 2" och nu ska jag fixa till det sista på layouten jag håller på med. Detta var ett inlägg under tiden akrylfärgen torkade...

2 kommentarer:

Sofie sa...

Den svarta "blomman" du frågade om kommer från Peterlinas lilla shop och tack för komentaren! Kul och få igång en kurs oxå!!

Jag... sa...

Ja visst är det roligt att hålla kurser?! Håller mina tummar för att du får igång en kurs!

Ser fram emot att se dina nya alster oxå! :-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...