20 februari, 2008

Lägger ner

Har efter mycket om och men beslutat mig för att lägga ner min blogg för ett bra tag framöver alternativt för alltid (vilket vet jag inte än). Varför det har blivit så här är bara jag som vet och kommer att känna till också i framtiden så det är liksom ingen idé att ni frågar om det.

Tack för den här tiden!

/Maria

edit: (söndag 24/2) flunsan har däckat mig i dagarna fem nu och jag är helt slut i kropp och själ. Anledningen till bloggpausen är tid. Datorn tar upp alldeles för mycket tid och att dra ner på något känns för tillfället som en bra lösning. Jag får mer tid över till min kära familj och till scrappingen. Jag hoppas att jag bloggar snart igen. Tack för era stöttande ord!

10 kommentarer:

Anonym sa...

:-( tråkigt att inte ha din blog att besöka men ajg vet ju att du funderat på detta även i höstas, man måste ju vilja blogga å må bra med det för annars är de ju inge kul å jag får ju se dina alster på SWE m.fl.

kramar

Anonym sa...

tråkigt! har du lämnat familjeliv med? :( /annazara

Jo sa...

Kommer att sakna dina fina Lo:s, jag gillar dom. Hoppas att vi syns här och där ändå... Kram!

Anna/Augusti_73 sa...

Trist att du slutar, men är det inte roligt längre så ska man göra det. Hoppas du kommer tillbaka nån gång!

Anna/Augusti_73 sa...

Men du, visst blir du kvar hos SWE?

bitte71 sa...

Nämen vad tråkigt att du ska lägga ner bloggen, jag som tycker du är en sådan inspirationskälla! Men jag får ju se dina alster på SWE iaf hoppas jag?
Kram!

JEN sa...

Men nej så tråkigt :-( Jag hoppas på att hitta dig någonannanstans i såna fall! *KRAM*

LadyDi sa...

Du ska göra det som känns rätt för dig, men jag kommer i alla fall att sakna din blogg och dina vackra alster. Kram

Anonym sa...

oj :( och jag som precis hittade hit (via en kommentar du gjort hos Lina) - hoppas dock att du mår bra

Minimalla sa...

Tycker du är smart och stark som gör det som känns bäst för dig. Jag hoppas att man ändå får se dina vackra skapelser på SWE och kanske i träsket?
Kram /Malin

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...