10 mars, 2008

Jag börjar om igen

Har haft en alldeles för stor avsaknad av att skriva i min kära blogg så jag börjar blogga igen. Mycket har egentligen inte hänt sedan jag skrev senast förutom att jag scrappat en hel radda med alster. De senaste i ordningen tänkte jag visa nu. De gjordes till skisstävlingen här .

Papper från januari-kitet (studio calico). H har precis stannat upp och står alldeles stilla och tittar rakt fram. Vad tänker han på?

H ser butter ut och jag undrar varför. Han som alltid är ett solsken, eller ja, oftast iaf. Då när detta foto togs var det alltid solsken.

F drar pulkan såklart! Han kan själv! Här är vi uppe i Umeå. Nästan den enda snön vi fått uppleva den här säsongen.


F älskar att äta äpple. Mmmm... :-)

8 kommentarer:

Anonym sa...

underbar underbar underbar!!! Du är så duktig!!! Kul att se dig tillbaks på banan igen =)

Anonym sa...

JAAA! vad jag jublade när du började blogga igen :-D älskar ju att spana in dina alster och läsa om din dag :-)

men nog har du fått ett nytt favorit alfabete för jag tycker det varit samma bokstäver i rubriken ett tag nu :-p men de är ju ett fint alfa så de gör ju inget ;-p

kramar

Pylle sa...

Ja underbart att du börjar blogga igen, är ju så kul att få se dina alster. Underbara los du lagt upp. Kram

fraise sa...

Weee- you´re back in business!! Härligt marajjah! :-) Urfina, härliga LOs du gjort!!!!!!!

Anonym sa...

Det var väl en skön överraskning! Supersnygga layouter också! Sköt om dig! Kram
Annika

Anonym sa...

Hej, tur att du ändrade dig! =) Känner väl inte heller riktigt att tid och lust räcker till för att blogga, men det är iaf kul att kunna följa litegrann av vad du har för dig nu när du bor så lååångt borta. Kram T

Anna/Augusti_73 sa...

Roligt att du är tillbaka!

(Favvis)Maria sa...

Jättemånga fina LO:er som jag inte har sett innan! Ha det bra å en glad påsk=)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...