24 mars, 2008

.: Bidrag till cc:n :.

Har en hel del uppdrag som ligger och väntar på att bli klara, men de får vänta till ikväll iaf. I går och idag har jag scrappat det som jag kände att jag absolut ville scrappa till CC:n på Scrappiz. Först gjorde jag denna efter en skiss.


Ser ut som om den är skev, men det har blivit något konstigt när jag behandlade den i PS, den är rak i verkligheten. F har tagit sig an modellrollen på ett bra sätt. När den nya kollektionen från Me&i kommer så blir han min lille fotomodell. Här har han på sig den superhärliga t-shirten "kronor" och den randiga brallan. *Mysmys*

Idag har jag mer eller mindre slängt ihop denna.


Det är efter teknikutmaningen som de har på CC:N. Det var den jag skrev om i förra inlägget, men som aldrig blev till den då jag inte ville sätta dit 5 öljetter ¨på den layouten. Här är det dock öljetter, även om de inte syns så bra. Det sitter tre stycken på det övre fotot och två på det nedre fotot.

Nu blir det nog inte mer scrappat till cyber cropen utan jag måste ta mig an lite uppdrag för Swescraps räkning.

5 kommentarer:

Lotta sa...

Fina LOs, speciellt den översta. Vilka härliga färger....

Unknown sa...

Superfina! Särskilt den understa, "söt", som fångade mig med de fina fotona och mjuka färgerna!

Jenny sa...

My gosh! Superfina bidrag!

Sofias blogg sa...

slängde ihop, ja jag säger då det, vissa har väl en talang.. så söt..:-)

SasSa sa...

Mer eller mindre slängt ihop... Ja det ska la vara du till att fixa något så läckert på ett sånt sätt;-). Så snygga lo´s du göör människa!
Tack för massvis av inspiration.
Kram SasSa

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...