20 mars, 2008

Sista inlägget ikväll...

Det närmsta påskgubbe vi kom idag. F ville INTE klä ut sig till påskgubbe/påskkärring så då fick H bära stora lasset. I morgon ska vi ta tag i det lite mer. Bättre sent än aldrig och idag har vi haft fullt upp.


Känns som om jag har spammat min egen blogg. Fick bara en sån lust att skriva en massa. Lilla stackars bloggen är nämligen inte bortskämd med att uppdateras så ofta, men nu har den fått känna på lite av hur det är också. Nu dröjer det nog ett tag tills nästa gång. ;-)

Tänkte faktiskt visa några layouter också som jag scrappat under tiden jag hade bloggpaus.

Material från Studio Calicos februarikit + lite gammalt mojjs från gömmorna. F sitter och beundrar en discokula, det blev väldigt häftigt ljus på fotot. Naturligtvis har mamman varit framme med den då väldigt nya kameran och testat sig fram för bästa (med de tekniker hon kan...) effekt. Så skoj!

F fick en verktygsbänk av sin mormor & morfar i julklapp, men på den här layouten är det H som fixar och trixar och funderar hur saker och ting hänger ihop. Så härligt att se ett barn upptäcka världen. Papper och dekos å sånt är från Studio Calico. Lööööve it!


Att vår yngste son älskar mat vet vi och många andra redan. Här är det en Haricot Verts (favoritgrönsaken just nu) som han är på gång att äta upp. Notera tungan! :-) Här är papperen och dekosen och de gröna bokstäverna från ett add-on kit från ovan nämnda butik. Det är det kitet som man just nu kan vinna på Scraputmaningen.

Igår kom jag dessutom på att jag ju gjort en layout till den utmaningen, men, ja, jag fotade den, men så, i morse kom jag på att jag glömde redigera den och skicka in... Sånt som kan hända. Här är iaf den layouten.

3 kommentarer:

LadyDi sa...

Himla många tjusiga alster du skapat! Den gröna bönan och you rock my world var i en klass för sig - jättehärliga!!!

Anonym sa...

Jösses så mycket snyggt!!

Unknown sa...

Underbara layouter allihop! Synd att du glömde skicka in till scraputmaningen - den var riktigt, riktigt läcker :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...