27 mars, 2008

Titellös

Japp, som rubriken säger så är den här layouten utan titel. Tror minnsann att det är den första layouten för mig utan titel. Men, se det går bra det också. Vet ärligt talat inte vad jag skulle kunna ha för titel på denna så det får helt enkelt vara så här. Har gjort den helt och hållet med material från Liten och stor (som Öppna Förskolan fast i kyrkans regi). Märkte nu när jag la in den här att det gröna papperet är grönare här än vad det är i verkligheten. Egentligen är det mer åt det grönbruna hållet... men, jag orkar inte göra om och vad gör väl det om 100 år...

3 kommentarer:

JEN sa...

Jättefin!! Härligt med lite oväntad färgmix tycker jag - blev ju fantastiskt bra!

citronlime sa...

Hihi...ja världen är allt bra liten! :)
Hur är allt med er då?
Vi bor kvar på Hovshaga, men har köpt bostadsrätt på Slottsbrovägen.
Nu ska jag kika runt på din blogg, hihi.

citronlime sa...

Hihi...en sak till...jag jobbar som scrapansvarig på Tiimari ;)
Fast jag är ju föräldraledig just nu...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...