20 mars, 2008

Jippie!

Nästa helg är det Nordiska Stämpel -& Scrapmässan. Vem ska dit? Jag ska! Fick en hotellövernattning i Götet av vännerna och sambon var också medbjuden. Så nästa lördag, tidigt i ottan drar vi mot nordväst för att spendera två dagar i västkustens pärla. På lördag ska jag gå på mässa - såklart. Vad sambon ska göra det vet jag inte än, men det brukar alltid lösa sig. När jag har mässat färdigt, ja, jag ska spendera en del också och förhoppningsvis träffa ett gäng trevliga scrapvänner så det lär väl ta ett x antal timmar innan jag är klar. Men, när jag är klar (blir man förresten någonsin klar??) så blir det till att hitta på något tillsammans med sambon också. Det ska bli såååå roligt att komma iväg. Barnen ska stanna hemma på "pensionat farmor och farfar". De kommer att ha dunderskoj!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...