22 mars, 2008

3D-bidrag till CC

Massa förkortningar i rubriken!

3D vet väl säkert alla vad det står för, tredimisionellt, men CC är betydligt svårare att veta om man inte är scrappare. CC står för Cybercrop, alltså ett särskilt tillfälle när någon har flera olika utmaningar och tävlingar för scrappare, kortmakare etc. Just denna gång är det Scrappiz som har en CC och igår kväll scrappade jag ett bidrag som jag först tänkt ha med i teknikutmaningen (rubrik med 1 ord, 2 foton, 3 mönstrade papper, 4 band eller garn, 5 öljetter). Men, när jag hade satt dit allt utom de 5 öljetterna så tyckte jag att det räckte, ville inte "förstöra" layouten med 5 öljetter som jag dessutom inte visste var jag skulle sätta. Därför blev det ett bidrag till 3D-utmaningen istället.

Snödroppar heter den och är något verkligt unikt. Brukar nästan bara scrappa om mina barn, eller andra människor, men detta är något helt annat. Ååå, sååå roligt det var! Jag har fått blodad tand. Nu ska jag verkligen ta tag i mitt trädgårdsalbum som jag länge tänkt göra.

Sen ett antal detaljbilder som kanske inte blev sådär jättebra fotade. Jag är dålig på att fota detaljer. Hur göööör man??



2 kommentarer:

SasSa sa...

Åh du gör så mycket fint! Den här var inget undantag;-). Det där med att fota detlajer vet inte om makro läge är det man ska använda då. Blir väl detaljerat då, tror jag.. Luddigt det blev, jaja trodde jag kunde ge dig ett tips och så vet jag inte själv. Bra va;-)??
Kram SasSa

Hanna sa...

Den här gillar jag verkligen!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...