28 mars, 2008

I morgon bitti bär det av...

...mot göteborg där jag ska gå på scrapmässa! Jag längtar som en tooook! Å längtar lika mycket efter att bo på hotel med sambo, äta gott, slappna av och känna lugnet. Barnen stannar nämligen hos sin farmor och farfar.

Har under dagen igår och lite idag suttit och skrivit ihop en, som det i början var tänkt, liten lista, men det slutade med ja, hur lång som helst lista...


  • Punchinella (undrar jag om det är nån som har sån?)
  • Jounaling-block (Noteworthy, Jenny Bowlin Studio etc.)
  • Rub-Ons (October Afternoon har jäkligt läckra skapelser)
  • Vågiga papper (ja, sånna där som alla har nu utom jag typ...)
  • Sjtärnpapper från Lil' Davies (kolla in denna tjejs layouter så förstår ni vad jag menar)
  • BG Archaic Collection (hyperläckra papper från Basic Grey, meeee lööööv)
  • Papper från American Crafts kan jag nog köpa hur mycket som helst av. Nu har jag bespetsat mig på serierna Spring & summer och Play
  • Thickers (Poolside, Prancer, Platforms m.fl.)
  • Trancparencies (från Fancy Pants, Hambly)
  • Cirkelskärare
  • Album från American Crafts + plastfickor (deras underbara D-ring album)
  • Chipboard Circles (man, woman shapes, butterflies m.fl.)

När jag kommit så långt i den specifierade versionen av min lista insåg jag att detta inte går, det kommer att bli flera sidor långt. Istället skrev jag ner de märken jag vet att jag älskar.

Här kommer nu den listan:

  • Tinkering Ink
  • Jenny Bowlin
  • K & Comapny
  • Collage Press
  • Heidi Swapp
  • Love Elise
  • SEI
  • 7 Gypsies
  • Making Memories
  • Prima
  • Cavallini & Co
  • American Crafts
  • Paper Sourse
  • Pink Paisley
  • Hambly
  • Fontwerks

Sen lär det sluta med att jag tillslut köper en massa sånt som INTE står på min lista ändå, men som jag bara mååååste ha ändå... ;-) Den som känner för att sponsra mina inköp är hjärtligt välkommen att göra det. ;-)

4 kommentarer:

citronlime sa...

Åh...jag var i Gbg i höstas. Sååå kul! Skulle ha åkt imorgon, men har haft kräksjuka här hemma, så vågar mig helt enkelt inte iväg :( Skulle inte alls förvåna mig om jag kräks halvvägs! :-S
Skickar sändebud istället, hihi, även om jag skulle göra vadsomhelst, nästan, för att vara där imorgon! *vill vill vill*

javisst är det mig du har pratat med ;) KUL!!!

citronlime sa...

Jadu, jag har suttit och kollat runt i allas webbutiker och jag hittar inte något!!!! What liksom?!?!
Men thickers i mängder, det går alltid åt!
Och sen får vi se vad hon hittar, tur att det finns kamera på mobilen ;)

Ska snart göra en stor beställning till jobbet också :D Såå kul med alla nyheter som droppar in allteftersom!

JEN sa...

Hm. Skaru ta liiivet av mig va?? jag vill ocksåååå shoppaaaaaa!!

citronlime sa...

Hur var det i gbg? :)
Hoppas du hittade det du ville ha ;)

Ska du på scrapträffen i Rottne förresten?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...