30 mars, 2008

.: Alla mina härliga inköp :.

Har haft en helt underbaaaar helg i Göteborg. Hela lördagen spenderades på mässan tillsammans med underbara Annika och Malin. Efter ett tag kom även Erica och vi fikade. Då var även Cama med... Får se om det kommer bildbevis sen. ;-)

Tog oss 40 minuter att komma in då det var sjukt lång kö när vi kom dit vid 11:15. Som tur var gick det ändå rätt snabbt och vid 12-tiden var vi inne. Handlade mycket hos Multiscrap, en del på Scrapaddicted och asmycket hos Scrapperiet. Sen nåt litet hos någon annan. Fikade en alldeles för dyr macka.

På kvällen var jag och sambon på italiensk restaurang och åt gott och drack vin. Stupade i säng redan vid 21:45. Sketslut!

Idag har vi gått på stan. Träffat Gustav den 2:e Adolf, kikat på utsikt från B.Carlssons trappor, fotat lustiga skyltar (vad sägs om en rosa skylt till ett café som heter Delirium och en bild på en rosa elefant... vad får man i munnen där?? ;-) ) . Hittade faktiskt en hel del även idag. Vaxduk till vårt känsliga bord, fotoalbum för alla foton som inte scrappas och för att få bättre ordning i min korthög (såååå jobbigt att leta igenom allt jämt) samt tvålar från Lush (Ajm in lööööv)

Avslutade med att köpa "Punchinellas" på en tygaffär söder om Göteborg. 6½ meter av dessa underbara saker har flyttat hem till mig.

Här är bildbevisen på mina inköp:

Overlays från Hambly, papper från lite olika tillverkare bland andra BG.

Här ses bland annat journalingblock, Bazzill Edge, chipboardformer, overlay, brads och de söta ugglerubonsen från october Afternoon.

Blommorna är från fyra olika burkar (rea från Multiscrap). Vi delade på tre! Rubons från kaiserscrap, bling från Creative café, chipboard från BG.

Punchinella från tygaffär.

Mina alfabet. "Billiga" från Multiscrap, 3 för 120 danska kronor.

Älskade papper från AC, BG samt ett lace cardstock.

Webster Pages

October Afternoon

MM:s "noteworty"
Blandad kompott.

Så ja, nu ska jag bara sortera in allt på sin rätta plats och sedan scrappa lite... tror jag. Ha en fortsatt trevlig kväll.

5 kommentarer:

citronlime sa...

Åh vad mycket fint du har handlat! :) Såå avis!!! hihi

Erica sa...

Tack för trevligt fika igår :-)

Oj, vad mycket du fick köpt! En hel del av det som hamnade i mina kassar också :-)

Du får gärna skicka fotot till mig. Jag skickar mitt till dig nu.

Kul att höra att ni hade en lyckad helg!

Kram!

LottaM sa...

Åh vad jag blir avis. Så mycket fint. Skulle vilja få tag på punchinellas utan att vänta på leverans från USA. Skall ge den lokala tygaffären ett försök.

Ska bli kul och se dina alster.

Anna/Augusti_73 sa...

Så mycket mumsigt!!

JEN sa...

ÅH så mycket härligt du fick shoppat!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...