01 april, 2008

.:. Fånig .:.

Satte mig för att scrappa med mina nya fina papper från American Crafts Spring and summer och döm av min förvåning när jag, som när jag var ny på scrapping, inte ville skära sönder de små, fina skapelserna. De är ju så underbart härligt starka i färgerna och motiven är så sööööta. Tog ett tag, men nu har jag rivit, klippt och skurit i en del av dem... det har gått väldigt trögt att skapa, vet inte vad det beror på. Överdos av scrap ett tag kanske? Borde vila lite från det ett tag? Vad gör ni när ni drabbas av scrapblock, eller helt enkelt när den där inspirationen inte riktigt infinner sig. Köpte ju så mycket fint i lördags och vill använda allt. Kanske det är det som är problemet? Jag vet inte vad jag ska använda för jag kan ju inte använda allt samtidigt. Nä, ojojoj vad jag svamlar på nu.

Satte på vinylthickers på ovan nämnda layout också å uschanimej vad de stinker äckligt. Blärk!

3 kommentarer:

Minimalla sa...

Jag får nästan alltid scrapblock när jag handlat nytt. Och när jag har för lite material. Man ska ha lite lagom verkar det som... Jag brukar överge pysselbordet ett par dagar. Läsa scraptidningar och surfa runt i bloggar. Efter ett tag brukar jag bli sugen på att pyssla igen.
Hoppas inte det blir långvarigt, kram!

citronlime sa...

Hihi...precis så är jag med, brukar alltid köpa två av varje papper om det är något extra fint :)

Jag brukar kika i tidningar, surfa runt, lifta, leta snygga skisser när jag hamnar i blockad...vilket har blivit rätt ofta på sistone.

Jag vet, vinylthickersna luktar apa! Jag trodde först att det bara var mina...

Anna/Augusti_73 sa...

Får jag en block väntar jag ut den. Den här gången gjorde jag faktiskt både och: jag har en block vad gäller papperspyssel, då började jag scrappa digitalt istället. Hur kul som helst! Men jag hoppas att papperspysselsuget kommer tillbaka snart...

Trevlig helg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...