10 april, 2008

Wow!

Jag HAR skapat! Jag har gjort det återigen! Trodde faktiskt jag fastnat i en jätteblock. Nu hoppas jag verkligen att jag tagit mig ur detta och att jag kan fortsätta skapa alster typ redan i morgon. Layouten jag gjort ikväll blev väl kanske inte riktigt vad jag tänkt mig, men det är iaf ett alster och det ska skickas in till swe.

Har också börjat kika på detta . Tror verkligen jag skulle tycka att det vore kanonskoj. Å dessutom vore det sååå underbart härligt att verkligen kunna med att använda PS så som man ska. Som det är nu är det mycket chansspel med i bilden. Grejjade lite innan ikväll med dagens fotoskörd på Hs chokladbollsätande och här är ett av resultaten som jag blev mycket nöjd med (om man bortser från skuggan... men det är bland annat sånt jag hoppas kunna lära mig i den där kursen...). Det är blandade kanaler (svartvit bild från färg) samt lek med kontraster etc. Fler bilder med H i huvudrollen går att se i ett inlägg lite längre ner.

1 kommentar:

citronlime sa...

Jag är också sugen på att söka den, MEN jag har noll koll på vart mina betyg är...så får helt enkelt skippa. Men till nästa ansökningsdatum borde jag ha hittat de.

Massa nyheter på jobbet btw ;)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...