25 april, 2008

Underbaaaaara vår/sommar

Ja, det är nästan så att jag är benägen att säga att det är sommar här. Snart iaf. Både metrologiskt och på riktigt. Det enda är att nätterna är lite väl kalla. Det skulle visst bli ändring på det nu också. Klockan är nu snart 21 och det är... vänta... 13,2 grader ute. Det tycker jag är bra för att vara i april. Idag på dagen har vi haft 20 grader och det har varit helt wunderschön. Var ute hela förmiddagen med pojkarna och pysslade i trädgården. Nu behöver jag göra några inköp för att kunna fortsätta med allt jag vill göra. Får väl se om ekonomin tillåter det innan sommaren är över, eller nåt...

Jag har gjort ännu mer ljusa slingor i håret i dag också. Nu är jag blondin, på nästan riktigt. Ljus blondin, annars är jag ju sån där svensk råtta, ja, sån där trist och tråkig nordisk färg. Nu är det somrigt och frääääscht. :-D

Årets första utetorkad tvätt är inplockad också. Luktar ju såååå gott i jämförelse med innetorkad. Mmmm!

Plockade fram utemöblerna också idag. Parasoll och plaststolar. F hjälpte till och var såååå duktig. Han la ut alla dynorna helt själv. Sen spexade han loss... Å vad jag älskar vår kamera. Med den förra var det omöjligt att ta den här typen av bilder. Sådant fokus, utan blixt och inga fula skuggor. Ajm in lööööv!

H han satt i sandlådan och bakade smarriga kakor och smakade sedan dem. Yummi! :-D

1 kommentar:

Minimalla sa...

Vad var det för kamera som du hade nu igen? Bilderna blir verkligen superfina!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...