09 april, 2008

Dagens sysslor

Ibland så får jag små ryck till att göra en massa nyttiga sysslor till gang för hemmets utseende. Så har skett idag. Gardiner har blivit sydda och altanen städad. Det sistnämnda är verkligen guld värt för det innebär att vi, när sambon har skruvat fast bordsskivan, kan sitta ute på altanen och äta. Det ska bli så härligt!

Saker som inte är till gang för hemmets utseende, men väl för mitt, som jag gjort idag, är: promenerat en ganska lång promenad, lagat en ordentlig lunch till både H och mig. Annars brukar det vara H som är prio ett (såklart) och F också, de dagar han inte äter på dagis. Men, idag tänkte jag att jag också ska äta ordentligt. Andra dagar brukar det bli lågpointssoppan från vv, eller annat snabbt...

Nu är det snart dags för dagishämtning. :-)

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...