16 april, 2008

Dt utsedd

Nu har Stellas utsett vem som blev dt-medlem där och det blev inte jag. Här är dock layouten som jag gjorde efter skissen. De sötaste lockarna heter den och det är min första layout som jag använder 3D-lack på. Riktigt roligt var det. I övrigt är materialet från Studio Calicos mars-kit + lite andra dekos... Det ser ut som om randen med svart är sned och det är den på bilden, men inte i verkligheten. Ibland får jag bara inte till det med fotograferingen och redigeringen av bilder...

3 kommentarer:

citronlime sa...

Hihi...härlig LO! :)

Jag var tvungen att göra en beställning eftersom de nya papprena från Sassafrass hade kommit :D Kunde liksom inte låta bli ;D

Anna/Augusti_73 sa...

Jag gillar din layout! Härligt blå färg! Ledsen att du inte fick dt-platsen, jag vet hur det är att bli besviken.
Trevlig helg!

Erica sa...

JÄttefin LO och söt kille! Jag har en LO på samma tema på gång. Men om du använder ordet lockig så får nog jag använda ordet krullig på Vilgot :-D

Trevlig helg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...