15 april, 2008

Blocksläpp

Heter det så när man tror att blocken släppt? Kvällen har nämligen ägnats åt inte mindre än två (2!) nya layouter och de har gjorts på mindre än två (2!) timmar totalt. Jag är verkligen kanonnöjd med båda mina alster. Dessutom har jag färdigställt mitt bidrag till en skiss som ska skickas in. Det var bara lite finlir kvar på den så det räknas knappt. Dock tror jag att blocken som har hindrat mig från min kära hobby nu så läääääänge, äntligen har släppt. Så kallat blocksläpp har inträffat.

3 kommentarer:

citronlime sa...

Härligt!!! =)
Jobbigt med scrapblock, får jag alldeles för ofta.

Beställde ett album idag ;) Meddelar dig när det kommit, så fixar jag så det läggs undan :)

Ska du på träffen i Rottne?

Anonym sa...

Du har nog uppfunnit ett nytt ord, men det är ett bra ord; kanske ska scrappa om det ordet? Hoppas du mår bra och dina nya är ju som alltid superfina! Kram
Annika

Anna/Augusti_73 sa...

Härligt! Grattis! =D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...