29 april, 2008

Hjääääälp!

Evigheters evigheter sedan jag scrappade något till barnens album nu. Ja, till mitt eget album också för den delen. Det är evigheter sedan jag scrappade över huvud taget. Förutom ett stort projekt som jag pysslat med till min käre far. Mycket var det och mycket blev det.

Men, skulle sätta mig och skapa till swe ikväll var det tänkt, men jag får liksom inte till det som jag vill. Jag verkar ha tappat bort den där magiska känslan för att skapa. Måste hitta den igen. Snart! Så länge får ni hålla till godo med ett gäng layouter som scrappades för några veckor sedan. I mitt senaste flow...

H älskar verkligen bilar. Detta är en bild från oktober förra året, lite innan han blev helt besatt av bilar, eller fordon över lag är det väl egentligen. Så fort han ser något på hjul så är det brum brum . 3D-lackad titel, min senaste besatthet. ;-) Materialet är från Studio Calico. Lööövli!


Å detta är F som gungar, något som han älskar. Fått användning för mitt kit från Studio Calico igen samt lite chipboardformer från Basic Grey.

1 kommentar:

Anonym sa...

Vilka härliga LO!
Tack för all inspiration för en nybörjare som mig.
Kram
Lotta

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...