08 april, 2008

Måsten

Jobbigt att ha några måsten, men samtidigt känns det som det enda sättet att få mig ur den här scrapblocken jag hamnade i efter Göteborgsmässan. Har en skiss som jag ska skapa till swe och har faktiskt bara några dagar på mig sen skulle det vara inskickat. Bra med press när jag känner att jag inte orkar, kan vill. Jag vill ju egentligen, men nåt sätter stopp! Nu ska jag inspireras av den underbaaaara skissen av underbaaaaara Helene. Resultatet lär ni se på swe om några veckor typ.

2 kommentarer:

citronlime sa...

Jodå, har en del AC-album. Har dock inte riktigt koll på vilka som finns hemma just nu ;) Men några borde det ju vara, hihi.

Ska in till jobbet på fredag, hoppas innerligt att allt hunnit komma då, så jag får rota i lådorna :D

Jo sa...

Ja, kom igen nu! Sätt tänderna i dina nya fina papper och skapa på. Det kommer att bli skitbra.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...