08 april, 2008

Haha...

...inte lurar man en scrapblock så lätt som att säga att man måste scrappa. Nä, tydligen krävs något alldeles extra för att råda bot på det. Å nu, i denna sena timme, känns det alldeles för onödigt att pyssla. Jag orkar helt enkelt inte vara trött i morgon vid halv sju när de illpigga pojkarna vill stiga upp. Får se om jag har mer ork i morgon istället, då är det bara barngympa, spinning och vv som ska få ett besök först. Kanske att jag kan bänka mig framför alla underbara papper framemot 21-tiden och då är det ju redan för sent igen. Samma visa på torsdag. Egentligen borde väl dygnet ha fler än 24 timmar... Men, framförallt så borde jag inte sova bort mer än det jag gör... Nu ska jag gå och sova! Ja, och läsa om vad allt det vi stoppar i oss innehåller. Läser boken Den hemlige kocken just nu och det är verkligen skrämmande vad skit vi äter... fast så får man inte tänka för då får man inte äta nåt.

I morgon ska jag och lille H gå en promenad, bara för att solen ska skina och det ska vara varmt och härligt. Ååå, så skönt det ska bli!

**Natti**

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...