24 mars, 2008

Äldre layouter

Här ser ni ett gäng layouter som jag gjorde under tiden jag hade min bloggpaus (ja å dessutom en överraskning på slutet). Den första är till februari-callen på swescrap, vi skulle skapa efter "Kärleken är..." och jag tog (såklart!) ett foto på våra barn och myste till det. Det är inte särskilt svårt att scrappa med så söta foton på sina älsklingar.

Den här layouten är inte om något särskilt tillfälle, men det visar på ett klart och tydligt sätt att F inte alltid gör det man ska med en gaffel, utan användingsområdena varierar otroligt.

F och F sitter på trappan och filosifierar. Det gjorde jag och min morfar också ofta och det var sååå mysigt. *saknar*


Slutligen kommer en layout som jag hade med i min asökan till Scrapbookingmästartävlingen 2007. Här är den: Den var med i "fokus på text" och handlar om Fs fashination över sin leksakskamera och hur mycket han fotade oss alla. I parti och minut var han igång med den.

6 kommentarer:

Lotta sa...

WOW, vilka fina LOs du har gjort. Den översta är bara GRYMT bra. Upplägget är kanon och jag ska lägga den rubriken på minnet:)

Tack för kommentaren i min blogg....Ang Gudrun ja. Det är det värsta jag varit med om, har aldrig varit så rädd tror jag. Tindra var bara 1½ månad då åxå....Vi hade strömlöst i 2½ dygn så det var nog ganska lindrigt ändå. Men med en liten på 1½ månad kändes det som en vidrig evighet! Sen var det att börja reparera allt här hemma, vi fick hämta maskinhallen hos grannen:).
Råkade ni illa ut åxå?

Jo sa...

Tack f�r l�nken! Ska kolla den...

Och du... jag h�ll p� att bli gr�h�rig n�r jag h�ll p� att leta efter en cirkel med c i, s� tillslut gjorde jag helt enkelt s� att jag har ett c inom parentes... (C). Om det �r "r�tt" vet jag inte, det finns s�kert det riktiga c:et med cirkel runt n�ngsonstans... men jag hittade det inte. S� det �r ett C med( ) om.

Ja, jag ska p� m�ssan! Om det blir p� l�rdag eller s�ndag beror p� s�llskapet som ska med. Vilken dag ska du dit?

fraise sa...

Howdy marajjah!! Urfina LOs du gjort!! Gosh vad alla verkar ha varit produktiva i träsket under påskhelgen!! :-D Det har jag INTE varit...

Åsa (asali) sa...

Åhhh den med F & F var helt underbar!!! Gillade den massor!! Och det är just såna tillfällen som gör en glad =)

Kram

Anna/Augusti_73 sa...

Superfina allihop, gillar speciellt nr 3!
Hoppas ni hade en fin påskhelg!

/A

Jenny sa...

Tack för tipset! Vi har faktiskt en del me and i till Robin men eftersom att han är rätt rund om magen och byxorna varit rätt smala i midjan tidigare säsonger har vi skippat dom...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...