24 maj, 2007

Undersökt och klart!

Ja, den anonyme kommenteraren är inte längre anonym. Jag vet vem det är som skrivit kommentarerna. Det denne person kanske inte kände till var att hon/han lämnar efter sig en slags identifikation när kommentarer lämnas. Har kollat upp IP-numret nämligen. Så är det med det!

Har för övrigt suttit på ett så långt möte hela kvällen! Inför Alstermo-dagen i augusti. Kommer bli en massa hoolabaloo hela den dagen. Roligt! Å till helgen är det också festligheter här, tonårsdrömmen Jimmy Jansson kommer hit. Å när det är skolavslutning kommer en annan tonårsdröm... han vad han nu heter igen Cara, cara mia sjunger han iallafall. Det är häftigt med så mycket roligt så här ute på vishan.

Hur eller hur så ska jag och sambon sälja öl mellan 21-23 på lördag. Svärföräldrarna ska vara barnvakter. Undrar hur det går med H när han bestämmer sig för att vakna?! Kommer säkert få åka hem och amma mitt i, eller nåt... Den som lever får se!

Lite scrapp ska jag hinna med innan jag går och sover, å ja, nu är det faktiskt mörkt ute, å det är skönt, det ska vara mörkt när man ska sova. Absolut skönast så!

2 kommentarer:

Anonym sa...

o jag är uppvuxen i Diö :) Men nu bor mamma i Eneryda. Ska dock till Diö på söndag och fira mormor på Morsdag

Anonym sa...

hej igen :)
Jodå, visst är jag lärare jag med, 1-7 ma/no, tog examen i Växjö julen-00
Finns en G. Johansson i Eneryda som jag vet är spec-ped. Kanske är hon?
Då har du säkert jobbat med någon av mina gamla lärare :)
Trevlig helg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...