19 maj, 2007

Nonsens egentligen... eller nåt!?

Egentligen borde jag inte sitta här och uggla framför datorn, utan istället antingen scrappa något lite (fast jag har noll inspiration) eller gå och sova. Jag är jämt trött nu! Å, NEJ, jag är inte gravido eller så. Jag är bara trött! Trött på att ha den här evigt rossliga halsen, på att det låter som att jag har whiskeyröst hela dagarna, på att jag aldrig är helt frisk längre. Alltid är det nåt nuförtiden. *suckar*

Idag har jag planterat ut alla mina plantor. Det var ett gäng kan jag lova. Blev fem blomlådor á en meter, två stora krukor och två hängamplar (ja, jag köpte faktiskt två fuchsior till dem...) + att jag har säkert 10 av mina Zinnia kvar - vet inte var jag ska sätta dem... Å, jo, för någon vecka sedan så köpte jag frön till Malva också. Var ska jag plantera dem?

I morgon ska det bli soligt och varmt. Vad ska jag hitta på då med mina söner. Sambon ska till stan och spela i storbandet...

Å just det ja. Angående kommentarerna igår. Känn er absolut inte tvingade att kommentera. Kommentera bara om ni vill såklart! Var väl bara lite nere igår när jag tittade in i min blogg och såg att ingen hade kommenterat. Då kändes det som att jag ju lika gärna kunde stänga.

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh, om du bara visste hur underbart det låter när du pratar om dina blommor; är såååå avundsjuk och undrar om vi någonsin hittar ett hus...som inte kostar miljontals kronor alltså...

Och du, vad gäller inspirationen så är jag säker på att den kommer igen; njut av din trädgård så länge och barnen förstås!
Kram
Annika

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...